Acon-tiimiläisiä isolla airtrackilla

Tilaus- ja toimitusehdot

Yhteystiedot

Asiakaspalvelumme palvelee myymälämme aukioloaikana: ma-ti klo 9-16, ke-pe klo 9-17. Pyrimme vastaamaan kaikkiin sähköpostiviesteihin 1-3 arkipäivän kuluessa.

Puhelin Sähköposti Osoite
09 42720823 acon@acon.fi Acon Finland Oy
Terminaalitie 990400
Oulu

Sisällysluettelo

Toimitustavat

Toimitus

Yleinen toimitusaika on 1-4 arkipäivää tilauksen vahvistamisesta ja lähettämisestä sekä tuotteen saatavuudesta riippuen. Varastossa olevien tuotteiden toimitus aloitetaan 24–48 tunnin sisällä arkipäivisin. Tuotteiden saatavuus on näkyvillä kunkin tuotteen verkkosivulla (www.acon.fi).

Kuljetusmuoto riippuu tilattavien tuotteiden painosta ja tilavuudesta. Suuret tuotteet tai yleensä > 30kg painavat (esim. trampoliinit ja pelipöydät) toimitetaan erillisen kuljetusyhtiön välityksellä annettuun osoitteeseen. Useimmiten suuret tuotteet tulevat kuljetuslavalla ja asiakkaan tulee huolehtia lavan asianmukaisesta hävittämisestä. Pienemmät tuotteet, yleensä < 30kg painavat, toimitetaan postitse lähimpään postin toimipisteeseen. Toimitus on virka-aikana klo 8-16. Jos kuljetusyhtiö varastoi lähetyksen tai yrittää toimittaa tilauksen siinä onnistumatta, siitä voi aiheutua asiakkaalle lisäkustannuksia. Jos asiakas päättää viivästyttää toimitusta kuljetusyhtiön kanssa, siitä koituneet kustannukset tulevat asiakkaan maksettavaksi.

Tilaukseen liittyvät lisätiedot, toiveet ja huomiot ym. tulee kirjata ostoskorin yhteydessä kohtaan ”Kirjoita meille viesti”. ACON pyrkii huomioimaan toiveet niin kuin se on kohtuudella mahdollista.

Huomioithan, että ruuhka-aikoina, kuten Black Fridayna ja jouluna, kuljetuksissa voi olla viivästyksiä. Myös kansalliset juhlapyhät voivat aiheuttaa viivästyksiä. Huomaathan, että vaikka pyrimme varmistamaan toimitukset ajallaan, voi olla olosuhteita, joihin emme voi vaikuttaa ja jotka vaikuttavat lähetysten aikatauluihin. Emme ole vastuussa viivästyksistä, jotka johtuvat meistä riippumattomista tekijöistä, kuten kansallisista lakoista, kuljetusongelmista tai muista odottamattomista tapahtumista.

Nouto

Tuotteita voi noutaa myös Oulun myymälästämme. Noutotilauksessa saatte sähköpostiinne automaattisen tilausvahvistuksen lisäksi erillisen ilmoituksen, kun tilaamanne tuotteet ovat noudettavissa.

Tärkeää huomioitavaa suurten tuotteiden toimituksessa

Kuljetusyhtiö ottaa asiakkaaseen yhteyttä puhelimitse etukäteen ja ilmoittaa, milloin tuote toimitetaan. Mikäli ajankohta ei sovi asiakkaalle, voi asiakas sopia toimitusajasta kuljetusyhtiön kanssa. Huomioithan, että Kaukokiito toimittaa tilaukset arkisin klo 8-16 välisenä aikana.

Kun asiakkaan tilaamat tuotteet saapuvat toimitusosoitteeseen, lasketaan ne pihalle ja asiakkaan on vietävä ne siitä eteenpäin. Kuljetusyhtiö ei ole velvoitettu viemään niitä esim. sisälle. Ylikokoisten tavaroiden ollessa raskaita käsitellä, suosittelemme, että asiakkaalla on tuolloin apua saatavilla siirtämään tuotteet lopulliseen paikkaansa.

Kun kuljettaja on laskenut tavaran pihalle, hänen on esitettävä asiakkaalle rahtikirja allekirjoitettavaksi. Huom. Ennen kuin asiakas allekirjoittaa rahtikirjan, on tärkeää tutkia pakkaus mahdollisten kuljetusvaurioiden varalta, joita on saattanut syntyä kuljetuksen aikana.

On normaalia, että pakkauksessa on joitakin kulumisen merkkejä, mutta jos jossakin kohdassa pakkaus on selvästi rikki, on syytä tutkia, onko itse tuote vaurioitunut.

Jos pakkauksen sisällössä ilmenee näkyvä vaurio, asiakasta pyydetään (tai asiakas voi pyytää kuljettajaa) tekemään merkinnän rahtikirjaan kuljetusvauriosta (varauma) ja ottamaan tämän jälkeen välittömästi yhteyttä ACONiin. Yhteydenotto tulee tehdä 3 päivän kuluessa kuljetusvaurion havaitsemisesta. Muutoin vastuu virheestä siirtyy asiakkaalle.

Toimituskulut

Toimituskulut määritellään tilattujen tuotteiden koon ja painon mukaisesti. Tarkat toimituskulut päivittyvät automaattisesti kassalla tilauksesi yhteydessä.

  • Toimitus Postin noutopisteeseen 0kg – 1kg: 3,90 €
  • Toimitus Postin noutopisteeseen 1kg – 35kg: 7,90 €
  • Kotijakelu 35kg – 75kg: 19,00 €
  • Kotijakelu 75kg – 260kg: 29,00 €
  • Kotijakelu 260kg+: 49,00 €

Kysyttävää? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse acon@acon.fi tai puhelimitse 09 42720823.

Maksutavat

Acon.fi verkkokaupassa on useita eri maksuvaihtoehtoja, jotka on tehty palvelemaan juuri asiakkaan tarpeita ja jotka tekevät maksamisesta mahdollisimman vaivatonta. Kaikki maksut, ostoskori ja asiakastilin tiedot ovat turvallisia ja SSL -suojattuja.

Klarna Lasku

Klarna‐laskulla saat automaattisesti korotonta maksuaikaa 14 päiväksi. Saat siis tuotteet ennen kuin sinun täytyy maksaa niitä. Klarna-lasku aktivoituu vasta sitten, kun tilaus on toimitettu meidän varastoltamme. Laskulla tilattaessa peritään hinnaston mukainen laskutuslisä. HUOM! Lasku lähetetään sähköpostiisi. Mikäli et jostain syystä saa laskua, ota yhteys Klarnan asiakaspalveluun osoitteessa https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/.

Klarna voi tarkistaa asiakkaan luotto-­ ja osoitetiedot. Lisäksi luotonantajalla on joko oikeus myöntää tai evätä luotto annettujen tietojen perusteella. Tilaus voidaan toimittaa ainoastaan luotonsaajan Väestörekisteriin ilmoittamaan osoitteeseen. Lasku voidaan myöntää ainoastaan Suomessa vakituisesti asuville täysi-­ikäisille henkilöille.

Maksumuistutuksesta veloitetaan muistutusmaksu alk. 5 euroa sekä voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko (viitekorko + 7% lisäkorko).

Klarna Tili

Voit maksaa tilauksesi pienemmissä kuukausierissä Klarna Tilin avulla. Klarnan Tilillä maksaessasi Klarna avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä automaattisesti tilin. Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi) tai kaupan kassalla tarjotuissa kiinteämmissä maksuaikatauluissa (3-36 kk).

Ensimmäisen kerran Klarna Tilillä maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, jonka tiedot sinun tulee tarkistaa.

Kaikki Klarna Tilillä maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle myös silloin, kun maksat Klarnan Tilillä muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi ja väestörekisteriin ilmoittamasi osoite. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarna Tilillä maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Kiinteän erämaksun ehdot

Ostohetkellä valittu
kuukausierien määrä
Tarjotaan alkaen Aloitusmaksu Korko Käsittelymaksu
3 kk 100 € 4,99 € 14,99 € 0 €
6 kk 100 € 4,99 € 14,99 € 0 €
12 kk 500 € 8,99 € 14,99 € 0 €
24 kk 1000 € 24,99 € 14,99 € 0 €
36 kk 1000 € 29,99 € 14,99 € 0 €

Joustavan erämaksun ehdot

Ostohetkellä valittu
kuukausierien määrä
Vähimmäis-
lyhennys
Aloitusmaksu Korko Käsittelymaksu
N/A 1/100 0 € 19,99 % 0 €

Laskuihin liittyviin kysymyksiin saat vastauksia käyttämällä Klarnan sähköistä asikaspalvelulomaketta osoitteessa http://www.klarna.fi.

Luottokorttit ja nettipankit

Checkout Finland

asiakaspalvelu@checkout.fi
0800 552 010
Kotimainen asiakaspalvelu avoinna ma–su 6.00–23.00

Palvelun kuvaus

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa - ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.

MobilePay: Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.

Masterpass: Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla.

Takuut ja palautukset

Tuotepalautukset

Tavoitteenamme on varmistaa tyytyväisyytesi tuotteisiimme ja mielenrauha niiden ostamisessa. Jos jostain syystä päätät palauttaa ostamasi tuotteen, sinun on otettava yhteyttä meihin 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Kaikille tuotteille on kuluttajasuojalain mukaiset palautusoikeudet.

Haluamme varmistaa sujuvan palautusprosessin. Jos haluat palauttaa tuotteen, sinun on saatava meiltä RMA-palautusnumero. Saadaksesi RMA-numeron, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen acon@acon.fi tai soita 09 42720823. Asiakaspalvelumme lähettää sinulle RMA-numeron ja palautusohjeet.

Vain palautukset, joissa on käytössä oleva RMA-palautusnumero voidaan hyvittää. Palautusta varten kaikkien palautettujen tuotteiden on oltava ei koottuja, uudessa, käyttämättömässä, jälleenmyytävässä kunnossa, sekä alkuperäisessä laatikossa ja pakkauksessa. Saatamme pyytää sinua lähettämään meille kuvia tuotteesta ja/tai laatikosta ennen kuin voimme hyväksyä palautuksen. Jos palautetut tuotteet täyttävät yllä olevat ehdot, käsittelemme hyvityksen nopeasti. Jos palautettujen tuotteiden kunnossa on ongelmia, otamme sinuun yhteyttä. Palautamme tuotteiden hinnan, mutta pidätämme toimituskulut kattamaan palautuskuljetuksen.

Suurimmalla osalla tuotteistamme on takuu materiaali- ja valmistusvirheiden varalta. Katso tuoteiden takuutiedot takuukäytännöistämme ja tuotesivuilta osoitteessa www.acon.fi. Takuuvaatimuksen yhteydessä sovelletaan takuupolitiikkaamme. Takuu ei kata normaalia käytöstä aiheutuvaa kulumista tai luonnonilmiöistä aiheutuvia vahinkoja. Takuu ei kata takuuvaihdetun tuotteen/osan mahdollisia asennuskustannuksia. Takuuvaihto ei vaikuta alkuperäisen ostoksen takuuaikaan.