Valmistaudu tämän vuoden joulusesonkiin jo nyt

Vuoden suurin sesonki on jo alkanut.

Kansainväliset mediat, kuten Money ja Wall Street Journal, ovat raportoineet toimituksiin liittyvistä viiveistä loppuvuoden 2021 aikana. Yritykset ja valmistajat ovat kohdanneet useita haasteita aina toimitusten hidastumisesta kasvaviin kuluihin ja raaka-aineiden niukkuudesta pidempiin toimitusaikoihin.

Miksi tiedotamme tästä asiakkaitamme?

Haluamme antaa aina ajankohtaista tietoa asiakkaillemme. Epävarmat toimitusketjut tekevät toimitusaikataulujen suunnittelemisesta ja tuotteiden toimittamisesta haastavaa, mikä ei tietenkään ole kenenkään etu.

Edellä mainituista asioista johtuen teemme parhaamme, jotta ostosten tekeminen kiireisimpänä sesonkiaikana olisi mahdollisimman mukavaa. Siispä olemme:

• parantaneet sivustomme käytettävyyttä, jotta ostosten tekeminen olisi sinulle vaivatonta
  • avanneet Outletin hintatietoisille kuluttajille
  • päätimme aloittaa Black Friday -kampanjan tänä vuonna aikaisemmin kuin koskaan ennen

Haluamme tarjota uskollisille asiakkaillemme eksklusiivisia tarjouksia ja etuja ennen muita. Hyppää mukaan ja saat tietää joulusesongin tarjouksista ensimmäisten joukossa. Jos olet jo uutiskirjeen tilaaja, voit odottaa etuja sähköpostiisi pian.

Liity tästä listalle

Löydä sesongin korkeimmat pomput ja uskomattomimmat tarjoukset täältä!

Osta ACON-tarjouksia